wtorek, 14 sierpnia 2012

Candy, candy, candy ogłaszam !!!

Wrzesień jest miesiącem w którym obchodzę zarówno urodzinki jak i imieniny. Zatem jest okazja aby to uczcić!:) 18 września są to urodziny a zaraz po nich 26 września imieniny. 

 Ogłaszam więc CANDY !!!

Co można wygrać? Po części będzie to niespodzianka. Ale skoro tylko po części, to napisze co tam może się znaleźć:) Oczywiście coś zrobionego przeze mnie, coś słodkiego oraz masa różnych przydasi do scrapbookingu, jakieś papierki, naklejki, perełki, wstążki, kwiatuszki... i wiele, wiele innych różności o których jeszcze sama nie wiem, ale do momentu losowania się znajdą :)

Zasady candy są proste:
- zostaw komentarz pod postem
- jeśli chcesz, możesz dodać mnie do obserwowanych 
- umieść banerek na swoim blogu i podlinkuj
- jeśli nie posiadasz bloga zostaw adres e-mail
 Ogłoszenie wyników w moje imieniny czyli 26 września- mnóstwo czasu aby się zapisać :)


 A więc zapraszam do zabawy! ;-)

84 komentarze:

  1. Pierwsza :) słodyczy nigdy za dużo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja bym się baaaardzo ucieszyła, bo w końcu miałabym jak spróbować tego sławnego scrapbookingu=)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można? to ja tez chętnie stanę w kolejce :-)

    http://steefaciszyszarejmychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się :) Big Shota też niestety nie mam :( ale dołączam do obserwatorów, banerek umieszczam na moim blogu w zakładce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    pozdrawiam i zapraszam na candy u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się ustawiam w tej kolejce :))) Niestety
    nie posiadam maszyny wycinającej , korzystam głównie z dziurkaczy brzegowych. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy tworzysz, więc i ja ustawiam się w kolejce :-)
    Słoneczniki to pewna sugestia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że raczej nie, po prostu słoneczniki są jednymi z moich ulubionych kwiatów i musiałam je tam zamieścić :D

      Usuń
  7. Uwielbiam niespodzianki :) Zapisuję się z przyjemnością :) Ja wycinam prawie wszystko ręcznie (mam cale 4 dziurkacze kwiatowe :)) Dużo więcej pracy ale efekty nie są najgorsze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ustawiam się po tą niespodziankę w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie staję w kolejeczce bo uwielbiam niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako werka_uk2000
    o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też, ja też chce :)
    banerek http://liebreizmalowane.blogspot.com/p/candy-rozdania-konkursy.html

    i zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Big Shota nie mam - jest w sferze marzeń :) a papierki i przydasie zgłaszam się z wielką chęcią :) wciąż zbieram i dokupuję, by zacząć przygodę :)
    pozdrawiam serdecznie
    banerek : szpinakozerca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią dołączam do Twej zabawy :) i zajrzę tu na pewno znów w poszukiwaniu inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biore udzial! :D
    Baner w notce: http://magia-jest-wszedzie.blogspot.de/2012/08/candy-d.html

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja staję w kolejce, ale maszynki niestety nie posiadam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodkie przydasie chętnie przyjme ;-) Zapraszam zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. staje w ogonku:D:D http://fioridifantasia.blogspot.it/
    ps.maszynki jeszcze nie posiadam,ale jak ja zdobede to dam ci znac:D

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszy raz tu trafiłam :)) hmmmm bardzo ładny banerek do candy i cudowne cukieraski :) dołącze do obserwatorów, żeby móc podglądać co robisz i złożyć ci życzenia we wrześniu :)) i ustswiam się w kolejce, za chwilkę umieszczę banerek i będę liczyła na szczęście :))

    kupiłam sobie big shota właśnie w urodziny, ale mało mam z tego bo prawie nie mam wykrojników :( jak zbiorę większą kolekcję dam znać :) chyba że jesteś chętna na to co mam, ale to nic specjalnego. ja zamówiłam sobie wycinanki na przydasiowym bazaku na facebooku u jednej dziewczyny i właśnie na nie czekam, bo póki sama dorobię się wykrojników to jeszcze kupa czasu pewnie... :* pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :3
    ally34.67@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuję się z wielką chęcią

    OdpowiedzUsuń
  21. Również ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się banerek dodany
    kolczyki-julki.blogspot.com
    julkagolen@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się z wielką chęcią :-) jeśli można :)
    hiperbola(at)onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  25. to już teraz składam życzenia z okazji urodzin i imienin:)
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się z ogromną przyjemnością! Może wreszcie uda mi się zdobyć jakieś scrapbookingowe przydasie bo już od dawna chciałam spróbować tej sztuki. A oglądając Twoje prace upewniam się, że materiały na pewno będą cudowne ;)
    Wskakuję więc w kolejeczkę, zawieszam banerek u siebie na kuferek-z-marzeniami.blogspot.com i trzymam mocno kciuki do ogłoszenia wyników :D
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :D
    Obrazek wstawiony na:
    http://kredka-zgredka.blogspot.com/p/candy-i-rozdania.html
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. To ja również ustawiam się po tę niespodziankę :)
    Pozdrawiam i zapraszam: laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się ;)
    e-mail: emiciak77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Staje grzecznie w kolejeczce i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dołączam do zabawy i pozdrawiam :)
    blog.scrap-art.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Grzecznie ustawiam się w kolejce. Przy okazji zapraszam do siebie ;)na candy i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  33. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie scrapuję ale w kolejce chętnie się ustawię :)

    zapraszam na mojego raczkującego jeszcze bloga:
    http://pomieszane-poplatane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego najlepszego
    Też z chęcią ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też chętnie się zapiszę. Info na pasku bocznym:)
    Napisze mejla do Ciebie w sprawie wycinanek:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam wszystkiego najlepszego:)A na candy stane w kolejce i ja
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Podnoszę nieśmiało rączkę :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Hi, Am already a follower. Thanks for the candy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Hi, I am already a follower. Thanks for the candy. Have posted a pic of ur candy on my sidebar at http://vidhucreations.blogspot.in/.

    OdpowiedzUsuń
  41. To ja raz u ciebie stanę w ogonku, może się uda.

    OdpowiedzUsuń
  42. Oooo... to może ja też będę u Ciebie miała tyle szczęścia?!?!?
    Ustawiam się w kolejce! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. To ja się ustawiam w kolejce.
    Pierwszy raz u Ciebie jestem, podoba mi się bardzo, więc pewnie jeszcze nie raz zajrzę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. To ja również się ustawię ;)
    email: asik27@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też mam urodzinki we wrześniu, to może mi się poszczęści :P
    email: kasiamic1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja, i ja :))
    mail: katty88@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: Monique
    e-mail: art.monique@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Niespodzianki, uwielbiam niespodzianki :)

    Zgłaszam się i już dziś ślę serdeczne życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  49. obserwuję jako: mka
    marzena258@interia.eu
    niestety nie mam bloga ;(

    OdpowiedzUsuń
  50. Łał niespodzianka !!!
    Zapisuję się :)
    BS- a nie mam :( na razie w sferze marzeń.
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  51. obserwuje jako: jo-jo-a
    baner: tak http://testowanie-i-opiniowanie.blogspot.com/
    e-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. i ja się zapisuję, bo uwielbiam niespodzianki :)
    obserwuję jako senninha
    bloga nie posiadam, więc zostawiam maila; senninha@vp.pl
    i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. zgłaszam się :)
    Angelika
    a_rey@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. ustawiam się w kolejce do losowania. Pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się i dodaje do obserwowanych, banner też zaraz będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. fantastyczny pomysł! imieniowo-urodzinowa dziewczyna rozdaje prezenty:)) no słodziak:)
    hello.susnhine@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. O! Uwielbiam niespodzianki! Zapisuje się!
    Big shota tez nie posiadam i choruję przez to...
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  58. jestem 100obserwującym:)) to musi coś znaczyć:))
    polecam swoją kandydaturę!:))
    miłego dnia:)
    millou@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się, bloga nie posiadam więc podaję adres mailowy:
    a.zygalska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam
    Zapisuję się:)
    Obserwuję i banerek na
    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. OO uwielbiam niespodzianki, oto mój mail a.d.u.n.i.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Hello,

    I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Uwielbiam niespodzianki, zapisuje się :)
    obserwuję jako Joanna_26
    kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękny blog !!
    Z chęcią dołączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Zapisuję się na niespodziankę, co mi tam!

    Pozdrawiam
    Apaszka
    kraina-apaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. zgłaszam się :)
    Zaobserwowałam Twojego bloga i dodałam baner na moim :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się i ja:) big shota nie mam:( sama pisałabym sie na taką wymiankę, ale mało mam do zaoferowania z mojej strony, jedynie wstążki i quilligowe kwiaty;p także chyba nie mam szans. Pozdrawiam serdecznie i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  69. I ja się zgłaszam i zapraszam do mnie: http://domowakuchnia.blox.pl/html

    Pozdrawiam,
    Ma_niusia

    OdpowiedzUsuń
  70. Podwójne "sto lat" dla Ciebie. Dużo czasu i cierpliwości w realizacji pasji i spełnianiu marzeń. =)
    Kocham papier i bardzo mnie cieszy Twoje candy, więc staję grzecznie w kolejeczce. Banerek do zabawy dla innych mam na blogu http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/
    Jak byś miała ochotę na małą wymiankę, to mogę Ci nawycinać troszkę motylków, kwiatków i listków. Kontakt znajdziesz u mniena blogu. Pozdrawiam Cię cieplutko. =)

    OdpowiedzUsuń
  71. Robisz cudne rzeczy :). Chętnie się przyłączę do zabawy u Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
  72. zgłaszam się :)
    agn.ciu17@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. na słodycze zawsze chętna:) zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Staję grzecznie w kolejeczce! Bardzo bym chciała wygrać takie przyda się, bo chciałabym spróbować sił w tej dziedzinie.
    Serdeczne, ciepłe i słoneczne (jak w Twoich słonecznikach) życzenia z okazji urodzin i imienin. Radości i pogody ducha :)
    Zapraszam do mnie: magicznyswiatdeco@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. z chęcią zgłaszam się na candy :)
    info na blogu już jest, a ja maszynki niestety nie posiadam..

    OdpowiedzUsuń
  76. Witaj, chciałabym również wziąć u dział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  77. takie fajne candy, że aż ślinka cieknie:P
    zgłaszam się:D

    OdpowiedzUsuń
  78. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  79. Ustawiam się i ja :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Zdążyłam na ostatni moment :D Uff! Zgłaszam się!:)
    Link na mojej stronie www.katarynatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. zgłaszam się:)

    stanikmarcin@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam ponownie:)