niedziela, 15 maja 2011

Torcik...

Jak się Wam podoba torcik z origami niedawno zrobiony ? :)


6 komentarzy:

  1. REWELACJA!! Jak tylko zobaczyłam zdjęcie to się zastanawiałam o jakim smaku są masy, a jak docztałam, że to z origami to musiałam powiększyć fotkę żeby zobaczyć. Musiał być bardzo pracochłonny, SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju,jeju,jeju, cudeńko jak się patrzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra pomysl, za nim przeczytalam, ze to z papieru to mialam ochote na kawaleczek :) Dziekuje za udzial w Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wizytę na moim blogu. Na Twój również z przyjemnością będę zaglądać bo quilling to także moja pasja, a origami poznaję od niedawna i coraz bardziej mnie wciąga. Tort podziwiam wspaniały, gratuluję cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny tort, dziękuję za udział w candy, ale nie widzę odnośnika do candy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo! wow! zdolna bestia z ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam ponownie:)