poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Krzyżtopór i scrapuszko

No i wreszcie jest!:) Krzyżtopór skończony, jak na pierwsze haftowanie to jestem zadowolona:) Choć wyszedł mi tak sobie...

Poczyniłam także pierwsze kroki w scrapowaniu i oto jest moje pierwsze scrapuszko :)Zrobiłam je wg. kursu Agnieszki. Wyszło trochę cienkie, bo zabrakło mi bloczku, ale co tam:) . Użyłam papierów od kochanej Mizi (co ja bym bez ciebie zrobiła:), wykonałam jeszcze 3 różyczki z papieru, wydziurkowałam listki, zawiązałam wstążki, przykleiłam guziki, zszyłam brzegi  i voila!:)


5 komentarzy:

  1. Dziękuję za zgłoszenie się do mojego Candy i życzę powodzenia przy losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie powiedziałabym że to pierwszy Twój haft,jest bardzo ładnie wykonany
    scrapuszko też wyszło elegancko

    OdpowiedzUsuń
  3. This is beautiful! Thanks for sharing!
    Hey, I have a giveaway here, you could win a Pixie Kit worth $40, come on and join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Scrapuszko przepiękne. Sam papier jest w sobie ozdobą, więc za dużo ozdabiać nie trzeba. Świetnie się prezentuję.

    Mam prośbę... otóż zmieniłam adres mego bloga - mogłabyś w banerku do mojego candy zmienić adres na nowy?
    Od teraz jestem dostępna pod tym adresem:

    http://www.odskocznia-piwi.blogspot.com

    Z góry dziękuję i pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne prace!
    dziękuje za udział w candy i życzę wygranej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam ponownie:)