piątek, 28 października 2011

A tak

Tak mi się spodobała mapka w Romantycznym ILS, że postanowiłam zrobić jeszcze jedną karteczkę, Papierki pochodzą ze sklepu scrapek.pl, stempelek oczywiście autorstwa Oliko, można go zakupić w digi-scrap, a kwiatuszki od Ani;)


 Wczoraj przyszła do mnie paczuszka od Poohatki ze śliczną biżuterią i smakowitymi herbatkami;)
 Bransoletka, wisiorek i kolczyki mają piękny miętowy kolor i są starannie wykonane;) Baardzo przypadły mi do gustu:)
 Listonosz przyniósł także drugą paczkę od Moniki . Dostałam piękną lnianą torbę, milutkie, malutkie zwierzaczki i słodkości.
 Torba jest ręcznie malowana i przewlekana koralikami przez Monikę, więc tym bardziej ją podziwiam;) Jest świetna i już wypróbowana;) 
(Zdj. od Moni:)
 Bardzo, bardzo dziękuję za tak śliczne prezenty!!!;)


ps. Zapraszam na super candy do Miry i do Liftonoszek !;)

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. cudna karteczka :)
    a prezenciki, hoho!! nic tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna karteczka :D
    i piekne prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w moim candy, już niedługo losowanie :)
    Pozdrawiam
    magdalenardo

    P.S. Śliczna karteczka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam ponownie:)